Creatieve campagnes die aanzetten tot actie

Je hebt iets te vertellen. Je wilt een nieuw product introduceren, een bestaande dienst onder de aandacht brengen of laten weten dat je een nieuwe weg inslaat. Met een doordachte campagne breng je jouw boodschap over op je doelgroep.

Waarom een sterke campagne werkt

Sterke, crossmediale en vooral creatieve campagnes zijn bewezen effectief. Een doordachte boodschap gevat in een origineel concept valt op, blijft hangen en heeft overtuigingskracht.

De aandacht pakken en die niet meer verliezen tot je boodschap is overgekomen, dat is de kunst. Waarom ontwikkel je immers een campagne? Om mensen te raken, te inspireren en te activeren.

Campagne Wildkamp

Baas in je tuin

Bekijk op Behance

In het hoofd van je doelgroep

Het begint met een campagnestrategie. Doorgronden van het vraagstuk en de best passende oplossing vinden. Maar wie is je doelgroep precies, via welke kanalen bereik je deze het beste en hoe zorg je voor een consistente boodschap?

Die combinatie van strategie en creativiteit is het fundament van JA! Het bedenken, ontwikkelen en uitrollen van creatieve campagnes is dan ook onze tweede natuur. Die ene rake boodschap, in precies die verpakking die je doelgroep bereikt en blijft hangen. Want alleen als een campagne opvalt, begrepen wordt én aanzet tot actie hebben wij ons werk goed gedaan.

Wat is er nodig voor een succesvolle campagne?

Lees het in onze bureaupresentatie
Vraag aan