fbpx

Club cultuur

club cultuur. club cultuur. club cultuur.
Scroll omlaag
Bureaufilosofie

JA! is anders dan andere bedrijven. Bij een nieuwe generatie merkenbouwers hoort een uitgesproken cultuur. En die hebben we gebaseerd op vier pijlers.

Vrijheid.

Strategisch ontwerpbureau JA! - Vrijheid

Wij geloven dat creatieven het best tot hun recht komen als ze de vrijheid hebben hun werkzaamheden zelf in te delen. En dat is niet in uren te vangen. Creativiteit ontstaat onder de douche, op de fiets, bij het lezen van boeken of in de kroeg. Bij JA! deelt iedereen zijn of haar werkdag dus zelf in.

Ruimte voor ideeën.

We werken niet op basis van uren, maar met vaste prijzen. Want we gunnen onszelf de ruimte ‘in de kop’ om nieuwe ideeën te bedenken, vraagstukken te doorgronden en verbanden te leggen. Daarom bewegen we ons niet alleen op kantoor, maar zoeken we ook geregeld de rust van het Vechtdal of de drukte van een stad op.

Strategisch ontwerpbureau JA! - Ideeën

Synergie.

Nieuwsgierig en breed geïnteresseerd zijn we allemaal, maar afgezien daarvan toch vooral heel verschillend. Ons team bestaat uit uiteenlopende karakters met ieder een eigen achtergrond. Een best wel bonte mix van talenten, leeftijden, vakgebieden, smaakvoorkeuren en ervaringen. En dat is geen toeval. Al die verschillende perspectieven bij elkaar bieden een breed palet aan invalshoeken. En, niet onbelangrijk, een tof team waarin veel wordt gelachen.

Aandacht geeft energie.

Strategisch ontwerpbureau JA! - Cultuur

Aandacht speelt ook in onze filosofie een prominente rol. Aandacht gaat over gerichte focus, bewustzijn, oprechte interesse, empathie en het scheiden van kwantiteit en kwaliteit. Aandacht betekent ook lol hebben in je werk en energie overhouden voor je privéleven. Want als je lekker in je vel zit ben je op je best.

Vrijheid
Plan je eigen werkweek.. én je vrije dagen! Want die kun je onbeperkt opnemen.
01
Vitaliteit
Dagelijks een gezamenlijke healthy lunch én een volle fruitmand iedere week.
02
Ontwikkeling
Een budget voor je eigen ontwikkeling.
03
Inspiratie
Maandelijkse lunch-en-leersessies van collega's, klanten of partners.
04
Organisatie
Geen functies maar rollen. Ontwikkel je talent en eigen voorkeuren.
05
Inspiratie
Minimaal twee inspiratietrips per jaar. Van Eindhoven tot Belfast.
06
Vitaliteit
Iedere week bootcamp onder begeleiding van een sportinstructrice.
07
Werkomgeving
Een kantoor dat voelt als een thuis. En dat betekent ook dat je je hond mee kunt nemen naar het werk.
08
Organisatie
Transparantie. Elk kwartaal een bedrijfsupdate.
9
Inspiratie
Diverse off-days per jaar om te werken aan eigen initiatieven.
10

onze
club

The strength of the team is each individual member
André Hofsink
Art director
André
Hofsink
André
Hofsink

Eigenlijk is mijn vak heel makkelijk; gewoon ogen open en zien. Mensen zijn immers beelddenkers, van nature visueel ingesteld. Als we iets zien, hebben we daar direct een gevoel of een gedachte bij. Aan mij de taak om de essentie van een merk te vatten in een visuele identiteit, die precies dát passende gevoel oproept.

Amy Besten
Art director
Amy
Besten
Amy
Besten

Die ene kleine gedachtegang die ineens in je opkomt, waarvan je direct weet dat daardoor alles op z’n plek valt. Het moment waarop dat ene idee ontstaat is het allerbeste, maar ook meest verslavende moment. Je wil dan alleen nog maar dat idee tof gaan uitwerken. De kick die daarin zit, dat is waarom ik graag ontwerp.

Erwin Luijendijk
Ontwerper
Erwin
Luijendijk
Erwin
Luijendijk

Doelen bereiken en problemen oplossen door concepten tot in detail uit te werken, daar krijg ik energie van. De kleinste beslissingen en toevoegingen maken samen iets groots. Ontwerpen is mijn passie en mijn grootste hobby.

Jasper Fransen
Strateeg
Jasper
Fransen
Jasper
Fransen

Als strateeg moet ik weten waar het met de wereld naar toe gaat en is het mijn taak om merken en organisaties in dynamische tijden in het ritme van hun doelgroep te laten komen. Om dat te laten slagen geven we vrijheid en creativiteit de voorkeur boven snelheid en efficiency ten koste van alles.

Rozelyn Nanning
Content creator
Rozelyn
Nanning
Rozelyn
Nanning

Op de meest doeltreffende manier de juiste content tot leven laten komen: dat is wat ik tof vind! Door de perfecte mix te vinden tussen tekst, video, beeld en audio probeer ik het einddoel te bereiken. En als ik zie dat die mix écht klopt, ben ik pas content met de gemaakte content 😉

Bart Luppes
Copy
Bart
Luppes
Bart
Luppes

Weet je wat mooi is? Taal. En schrijven. En dat je dingen zó kunt typen, dat je mensen op een bepaalde manier kunt laten lezen. Door heel kort te zijn. Bijvoorbeeld. Of door maar door te gaan, in ellenlange zinnen, waar eigenlijk niets in staat, maar waardoor de tekst wel een bepaald gevoel uitstraalt, het gevoel van… hou nu maar op. Vink mooi.

Hannah van Boven
Hannah van Boven - Strategisch ontwerpbureau JA!
Stagiair audiovisueel
Hannah
van Boven
Hannah
van Boven

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. En dat beeld maak ik graag dynamisch: video maken dus! Video’s moeten blijven hangen, iets met je doen. Als dat lukt... daar maakt mijn hart een sprongetje van.

Lijkt het je tof om bij ons
te werken of om stage
te komen lopen?