Meer dan een naam en een logo

Een merk is meer dan een naam en een logo. Vandaag de dag is je merk de leidraad voor je hele organisatie. De waarden die je koppelt aan je merk, zijn een doorvertaling van de manier waarop je werkt en denkt. Een merkpositionering geeft jouw merk een eigen plek. Een vaste basis waar jij je thuis voelt en je klant van harte welkom is.

Claim je 'hokje'

Een merkpositionering helpt je te vertellen waar je staat en waar je voor staat. Wat jou onderscheidt van anderen en welke waarden voor jou belangrijk zijn. En vooral: waarom jij de behoeften van je klanten begrijpt en daarin voor hen van waarde bent.

Een sterke merkpositionering is het tegenovergestelde van dertien-in-een-dozijn. Een goede positionering laat zien waarin jij uniek bent. Het geeft ‘eigenheid’, zodat jouw klanten je merk begrijpen, herkennen en onthouden. En als het even kan, er een beetje ván gaan houden.

NextGen
We krijgen nu kwalitatief veel betere leads Lees het verhaal
Jouw merkidentiteit bepalen

Het ontwikkelen van een merkidentiteit begint met een analyse van consumentengedrag, trends, ontwikkelingen en het concurrentielandschap. Dat zetten we af tegen jouw merk: hoe passen jouw waarden in dat landschap en waarin ben je anders dan de anderen?

Het antwoord op die vragen wijst ons naar het gebied waar jouw merk op z’n best is. Daar planten we jouw vlag: dit is de basis van waaruit je de wereld gaat veroveren. Open for business!

Meer weten over merkpositionering of benieuwd naar de aanpak van JA?
Vraag hier onze bureaupresentatie aan
Vraag aan