fbpx

Verhalen

Een serie over waardevolle marketing

Jazeker, mooie plaatjes van gerealiseerd werk hebben we ook: onze Behance-pagina staat er vol mee. Toch zijn die mooie beelden niet ons einddoel. Impact, daar gaat het om. Daarom maakten we de serie 4.0, waarin we opdrachtgevers aan het woord laten over hun merk en de impact van branding en (her)positionering.

1
Positionering Cibap Next
"We wilden echt gaan opvallen. Daarvoor hebben we nu de tools"
Coby Zandbergen, Cor de Koning en Koen Schuurhuis (Cibap / Cibap Next)
Lees het verhaal
2
Merkpositionering Beerze Bulten
Een onvergetelijke merkpositionering die je bijblijft
Gerrit-Jan en Johanneke Hagedoorn, eigenaren Beerze Bulten
Lees het verhaal
3
Campagne Wildkamp
Binnen één maand meer unieke bezoekers online én in de winkel
Jeffry Plaggenmarsch, marketingmanager Wildkamp
Lees het verhaal
4
Rebranding Larcom
"Het merk werd universeel, eenduidig en herkenbaar"
Rob Houthooft, directeur Larcom
Lees het verhaal
5
Rebranding ICSadviseurs
Een sterk gedefinieerd merk als leidraad voor organisatie en communicatie
Hidde Benedictus, senior partner
Lees het verhaal
6
Rebranding Stimmt
"Ineens kende iedereen onze nieuwe naam. Iedereen begreep het"
Nick Velten, eigenaar/founder Stimmt
Lees het verhaal
7
Positionering De Haere
"Ons verhaal over positieve gezondheid staat. Dat is goud waard"
Frederik Jaspers Faijer, maatschapslid De Haere
Lees het verhaal
8
Rebranding Alleeninkt.nl
"De rebranding heeft ons houvast gegeven"
Daniël en Nick, oprichters Alleeninkt.nl
Lees het verhaal
9
Herpositionering Webstores
"De vijf principes zijn echt het hart van ons bedrijf geworden"
Erik Otten, mede-eigenaar Webstores
Lees het verhaal