Verhalen

Een serie over waardevolle marketing

Jazeker, mooie plaatjes van gerealiseerd werk hebben we ook: onze Behance-pagina staat er vol mee. Toch zijn die mooie beelden niet ons einddoel. Impact, daar gaat het om. Daarom maakten we de serie 4.0, waarin we opdrachtgevers aan het woord laten over hun merk en de impact van branding en (her)positionering.

1
Rebranding Stimmt
Ineens kende iedereen onze nieuwe naam. Iedereen begreep het.
Nick Velten, eigenaar/founder Stimmt
Lees het verhaal
2
Positionering De Haere
Ons verhaal over positieve gezondheid staat. Dat is goud waard
Frederik Jaspers Faijer, maatschapslid De Haere
Lees het verhaal
3
Rebranding Alleeninkt.nl
De rebranding heeft ons houvast gegeven
Daniƫl en Nick, oprichters Alleeninkt.nl
Lees het verhaal
4
Herpositionering NextGen
We krijgen nu kwalitatief veel betere leads
Machiel Hogeterp, mede-eigenaar NextGen
Lees het verhaal
5
Herpositionering Webstores
De vijf principes zijn echt het hart van ons bedrijf geworden
Erik Otten, mede-eigenaar Webstores
Lees het verhaal
6
Herpositionering T-Pion
De nieuwe basis voor het merk T-Pion
Manuel Jimenez, oprichter T-Pion
Lees het verhaal

Hi! We zien dat je al een tijdje op onze site rondstruint.

Heb je een vraag of ben je ergens naar op zoek? Neem gerust contact met ons op. Juist in deze tijden bieden we graag een helpende hand.

Bel ons op 085 – 303 8166 of stuur een e-mail naar jasper@wijzijnja.nl