Best agency FONK50
JA! staat in de top 10 van best presterende bureaus van 2019! Lees er alles over door hier te klikken
NextGen

We krijgen nu kwalitatief veel betere leads

Bekijk de volledige casefilm
Volledige verhaal
Machiel Hogeterp, eigenaar detacheringsbureau NextGen

Een nieuwe kijk op detacheren

In een markt waar hoogopgeleid talent schaars is, geeft onderscheidend vermogen de doorslag. De aanpak van detacheringsbureau NextGen was al uniek, een herpositionering zorgde voor een bijpassende onderscheidende uitstraling.

Vrijwel direct na de lancering resulteerde dat in kwalitatief betere leads:
“We merken dat kandidaten echt hun best doen om via ons aan het werk te gaan.”

NextGen realiseert groei

In drie stappen richting bestendige groei. Detacheringsbureau NextGen matcht talenten met bedrijven in Supply Chain & Operations en zorgt daarbij voor training en begeleiding op maat. Zo realiseert NextGen persoonlijke groei bij getalenteerde professionals én groei bij de organisatie waar ze werken, in de vorm van efficiëntieverbetering en kostenbesparing.

Deze onderscheidende aanpak vroeg om een passend gezicht in een concurrerende markt. Tijd om serieus werk te maken van de branding van NextGen!

Trainingslocatie van het Management Development programma in Dalfsen

Match. Improve. Grow.

De aanpak van NextGen laat zich samenvatten in drie woorden: match, improve, grow. Oftewel werken, leren en continu verbeteren. Die drietrapsraket werd de basis van het nieuwe marketingconcept. Omlijst door onderscheidende vormgeving appelleert de kernachtige propositie aan zowel de kandidaten als de opdrachtgevers van NextGen. Eigen (social) content brengt de boodschap dicht bij de doelgroep.

NextGen durft te kiezen voor onderscheidend vermogen. Gedurfd en uitgesproken, maar wel zorgvuldig toegespitst op de doelgroep.

Waar de meeste detacheringsbureaus in deze tijden van schaarste zelf op moeten naar kandidaten, wordt NextGen sinds de herpositionering weer actief benaderd door sollicitanten. Mede-oprichter Machiel Hogeterp: “We merken dat kandidaten echt hun best doen om via ons aan het werk te gaan.” De herpositionering heeft gezorgd dat NextGen een helder verhaal kan uitdragen. “Onze boodschap is echt geland.”

Case study NextGen

Match. Improve. Grow.

Bekijk op Behance

Benieuwd wat onze aanpak is
bij specifieke vraagstukken?

Vraag hier onze bureaupresentatie aan
Vraag aan