Pt.
6
Behind the screens: Het verhaal achter onze naam
Datum
04
Apr
2024

Na zeven-en-een-half-jaar aan het roer van creatieve vernieuwing en branding succes, markeert vandaag de start van een nieuw tijdperk voor ons bureau. In een wereld die constant in beweging is, erkennen wij de noodzaak om ons eigen merk te evolueren. We zijn trots op ons fundament, maar voelen tegelijkertijd de drang naar vernieuwing. Het is tijd voor een transformatie die onze expertise in branding en positionering naar nieuwe hoogten tilt, door de introductie van complementaire diensten die onze klanten nog meer waarde bieden.

Hier kan nog optioneel een klein bijschrijft geplaatst worden.

1.

Verandering is onvermijdelijk

Onze reis begint met de realisatie dat de huidige perceptie van ons als een louter rebranding agency te beperkt is geworden. Deze visie doet geen recht aan de veelzijdigheid en diepgang die wij bieden. Onze ambitie strekt verder dan het nu; we streven naar een multidisciplinaire aanpak die de kern van moderne merkstrategieën raakt.

Vernieuwing als kern

De toevoeging van een gespecialiseerd team voor geïntegreerde digitale strategieën onderstreept onze visie voor groei. We bouwen niet alleen merken; we bereiden ze voor op een toekomst in een digitaal gestuurde wereld. Dit is onze belofte van vernieuwing - een belofte aan onszelf en aan onze partners.

"Het woord JA is altijd verbonden met iets positiefs, maar nu, als een bureau dat zich heeft ontwikkeld ver voorbij zijn initiële opzet, zoeken we een naam die onze groei, volwassenheid, en uitbreiding in diensten beter weerspiegelt."

Andre Hofsink - CEO & Art Director

Synergie en expertise

2.

Deze stap vereist een zorgvuldige heroverweging van onze positionering. Ons doel is om een positie te kiezen die zowel onderscheidend als inclusief is, een weerspiegeling van onze diversiteit en expertise. De interne ontwikkeling van onze nieuwe positionering, gedoopt als '4.0', is een strategische zet om te verzekeren dat we voorop blijven lopen in de steeds veranderende wereld van branding en marketing.

Een visuele en verhalende reis

Met de lancering van onze nieuwe contentserie 'Behind the Screens', nodigen we iedereen uit om deel te nemen aan onze reis. Deze serie is niet zomaar een verzameling verhalen; het is een intieme blik op de transformatie van ons bureau. Van de brainstormsessies tot de late uurtjes; van de twijfels en uitdagingen tot de uiteindelijke doorbraken, we leggen alles vast.

0

1

Standvastig

Benutten hun toekomstvisie als ijkpunt.

0

1

Standvastig

Benutten hun toekomstvisie als ijkpunt.

0

1

Standvastig

Benutten hun toekomstvisie als ijkpunt.

0

2

Adaptief

Ontwikkelen een merk dat meebeweegt.

0

2

Adaptief

Ontwikkelen een merk dat meebeweegt.

0

2

Adaptief

Ontwikkelen een merk dat meebeweegt.

0

3

Iteratief

Bouwen continu door en blijven leren.

0

3

Iteratief

Bouwen continu door en blijven leren.

0

3

Iteratief

Bouwen continu door en blijven leren.

De weg vooruit

De komende hoofdstukken zullen elk aspect van onze rebranding onthullen: van de creatie van een nieuwe naam en merkstrategie, tot de ontwikkeling van onze identiteit en het concept voor onze huisvesting. We zullen eindigen met de lancering en activatie van ons vernieuwde bureau, om uiteindelijk een samenvatting te bieden van deze monumentale reis.

Dit is niet alleen een verhaal over een merk dat transformeert. Het is een verhaal over vooruitgang, over het omarmen van de toekomst met open armen, en over het blijven streven naar het ongekende. Welkom bij onze nieuwe fase, een tijdperk waarin we samen grenzen zullen verleggen. Morgen wordt fantastisch, en we zijn blij dat je met ons meereist.

Hier kan nog optioneel een klein bijschrijft geplaatst worden.
"Het woord JA is altijd verbonden met iets positiefs, maar nu, als een bureau dat zich heeft ontwikkeld ver voorbij zijn initiële opzet, zoeken we een naam die onze groei, volwassenheid, en uitbreiding in diensten beter weerspiegelt."

Andre Hofsink - CEO & Art Director

3.
Behind the Screens

Blijf op de hoogte van Behind the Screens:
Our journey to a new agency

Bedankt, we hebben je inzending ontvangen!
Er ging iets mis tijdens het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.