Opdrachtgever
Beerze Bulten
Diensten
Herpositionering
Merkstrategie
Merkidentiteit
Visuele identiteit
Logo redesign
Tone-of-voice richtlijnen & merkverhaal
Conceptontwikkeling
Beeldtaal
Art-direction foto- en videografie
Merkactivatieplan
Huisstijl implementatie
Copywriting & messaging
Contentstrategie
Campagne
Employer branding
Samenwerkingen
Barbara Trienen (fotografie)
Qua faciliteiten zijn 5-sterren vakantieparken hetzelfde. Dus hoe onderscheid je je? Beerze Bulten wil voorop blijven lopen. In 2018 scherpten we hun strategische identiteit aan, nu nemen we de ruimte om de merkidentiteit naar een volgend niveau te brengen. Zo kan Beerze Bulten vanuit een onderscheidende propositie haar marktpositie behouden - met een merk dat je herinnert aan onvergetelijke momenten.
Opdrachtgever
Beerze Bulten
Diensten
Herpositionering
Merkstrategie
Merkidentiteit
Visuele identiteit
Logo redesign
Tone-of-voice richtlijnen & merkverhaal
Conceptontwikkeling
Beeldtaal
Art-direction foto- en videografie
Merkactivatieplan
Huisstijl implementatie
Copywriting & messaging
Contentstrategie
Campagne
Employer branding
Samenwerkingen
Barbara Trienen (fotografie)
Qua faciliteiten zijn 5-sterren vakantieparken hetzelfde. Dus hoe onderscheid je je? Beerze Bulten wil voorop blijven lopen. In 2018 scherpten we hun strategische identiteit aan, nu nemen we de ruimte om de merkidentiteit naar een volgend niveau te brengen. Zo kan Beerze Bulten vanuit een onderscheidende propositie haar marktpositie behouden - met een merk dat je herinnert aan onvergetelijke momenten.
In 2018 werkten we al aan een onderscheidende strategie, brand identity en het werkgeversmerk door te focussen ‘onvergetelijke herinneringen’.
Nu, gingen we op zoek naar waarom je een vakantie bij Beerze Bulten niet vergeet en ontdekten dat Beerze Bulten enorm veel mogelijkheden biedt.
Waarom nu het goede moment is voor een rebranding
Twists & turns als symbool voor verrassende diversiteit
Je vindt er een grote diversiteit in accommodaties, van luxe bungalow tot kamperen in een safaritent. Je geniet er van rust én drukte. En kunt er grote theatershows kijken én verdwijnen in de natuur.
Om Beerze Bulten neer te zetten als een ervaring die je bijblijft, lichten we deze tegenstrijdigheden en belevingsrijkheid uit in de creatieve strategie: twists & turns. De kronkels, de verrassingen en de contrasten die het park uniek maken, krijgen strategisch én creatief een belangrijke plek in branding en communicatie.
Merkbegeleiding en een adaptief design system
De identiteit van Beerze Bulten moet herkenbaar en toepasbaar zijn op veel verschillende merk- en bedrijfsonderdelen. Waar vroeger stijlconsistentie - altijd deze kleuren, deze logoplaatsing - belangrijk leek voor branding, is het nu belangrijker voor een merk om adaptief en coherent te zijn. Daarom ontwikkelen we een dynamisch en herkenbaar design system waarmee Beerze Bulten merkbetekenis kan geven aan elke uiting en intern het merk onder controle houdt.
Met dit systeem heeft het marketing team van Beerze Bulten grip op hun merk. Ze kunnen betekenis geven aan elke uiting en parkinitiatief en hun merk dynamisch en digitaal inzetten